Bewegen in het dagelijkse leven is zo gezond!!
Hi Scooter,
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zich in jou herkennen, wel een beetje gezond willen zijn maar liever thuis sporten dan in de sportschool. Zelf ben ik wel echt een sportfanaat, maar als extra probeer ik thuis ook wat oefeningen te doen. Ik heb geen kant en klare oefeningen voor je, ik maak meer gebruik van wat het huis mij bied zal maar zeggen. Ik ren dus de trap een aantal keren op en af en ik kijk vaak tv zittend op de grond met beide benen vooruitgestrekt uit elkaar, om leniger te worden (tip van een sportjuffrouw toen ik een kind was).
Ik ben sowieso een voorstander van bewegen in het dagelijks leven, want bewegen is echt gezond. Heb je de nieuwe campagne van Diabetesfonds gezien? Weer een nieuw feitje (althans, die ik nog niet wist): Bewegen helpt Diabetes type 2 voorkomen. Het liefst zou ik iedereen willen oproepen om gewoon eens met de trap te gaan i.p.v. de lift en eens de fiets te pakken naar werk, niet de auto. Een vriend van mij heeft Diabetes en dit is echt geen pretje. Kijk ook even op [url]http://www.diabetesfonds.nl/bewegen-tegen-diabetes?_s_icmp=2Bmyj11B[/url]
Succes met bewegen!
|