Toiletbezoek is het nr.1 genotmoment van Nederlanders. Dat blijkt uit een representatieve steekproef onder 1000 mensen, afgenomen door Intomart in opdracht van Quest. Het toiletbezoek bleek voor 88 procent van de ondervraagden een moment van genieten. Gevolgd door een goed gesprek en de natuur. Seks komt pas op de vierde plaats.
Toiletbezoek is het nr.1 genotmoment van Nederlanders. Dat blijkt uit een
representatieve steekproef onder 1000 mensen, afgenomen door Intomart in
opdracht van Quest. Het toiletbezoek bleek voor 88 procent van de ondervraagden een moment van
genieten. Gevolgd door een goed gesprek en de natuur. Seks komt pas op de
vierde plaats.
Het ultieme genotmiddel is chocolade. Van de ondervraagden denkt 29 procent
verslaafd te kunnen raken aan chocolade. Het meeste geld zouden Nederlanders
over hebben voor eindeloos eten zonder dik te worden. Ook een vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd: mannen genieten meer van
seks en vrouwen houden meer van knuffelen.